top of page
  • Фото автораAdmin

"Молодь обирає здоров'я"


«Здоров’я – це ще не все, але все інше без нього – ніщо», – так говорить народна мудрість. Проблема збереження здоров’я належить до тих глобальних проблем, вирішення яких зумовлює подальший розвиток суспільства.

В рамках реалізації проекту національно- патріотичного виховання, а також до Всесвітнього дня здоров’я вже традиційно ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 7 військово - цивільної адміністарції м. Торецьк у квітні проводить День здоров’я. Його мета – допомогти учням зрозуміти цінність свого здоров’я та необхідність його збереження.

Вчитель фізичної культури провела фізкультхвилинку для початкової ланки , і закликала всіх бути небайдужими до свого здоров’я та вести здоровий спосіб життя, а для старшої та середньої ланки було організовано загальношкільний захід «Молодь обирає здоров’я», де у дружньому матчі зустрілись команди 10-ого та 11-ого класів у спортивній , динамічній грі «Волейбол» .

Команди- суперники запекло змагалися за перемогу ,яка у чесній боротьбі дісталася команді 11-ого класу. Учасники змагання були нагороджені грамотами та подарунками. Окремо були відзначені за

учень 10 –ого класу - Неділя Богдан, та 11-ого класу – Сергєєв Вадим.

Здоров'я – це щастя; благо, дароване людині Богом. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим. Тож бажаємо учням, батькам, колегам міцного здоров’я та весняного настрою!


4 просмотра0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page